Rychlost.cz Fórum Všeobecná diskuze o různych typech připojení Jak zjistit zda-li mám nebo nemám Veřejnou IP adresu.

Jak zjistit zda-li mám nebo nemám Veřejnou IP adresu.

Jak zjistit zda-li mám nebo nemám Veřejnou IP adresu.

Všeobecná diskuze o různych typech připojení
od tomek
příspěvků: 5
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 86,8/15,3
Poskytovatel: VIDEON Networking

Jak zjistit, jestli mi poskytovatel připojení po vzájemné dohodě skutečně nastavil Veřejnou IP adresu.

 
od ijacek3
příspěvků: 63
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 499/208
Poskytovatel: PODA

A máte IP 6 nebo nevíte? Pokud máte šestkovou tak ta veřejná je.

 
od tomek
příspěvků: 5
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 83,0/14,0
Poskytovatel: VIDEON Networking

Děkuji za odpověď. Bohužel, nejsem odborník. V Nastavení nového routeru: NETGEAR R7800 Nighthawk X4S - Pokročilé > Průvodce VPS / Pokročilé nastavení / IPv6 - mám od poskytovatele připojení (optika 100Mbit/s) nastaveno: Zakázáno. Mám-li skutečně veřejnou IP nedokáži zjistit. Je-li vodítkem moje IP adresa, tak ta je: 213.211.53.-- (odstraneno moderatorem) . Já ani nevím, zda, jak píšete, je IP 6 to samé, jako IPv6.

Za případnou odpověď moc děkuji.

 
od adam
moderátor
Rychlost (Mbits): 22,5/11,1
Poskytovatel: PointNET

Pokud se tato IP adresa uvedená na routeru schoduje s veřejnou IP co se zobrazí zde: https://rychlost.cz/ip/ tak veřejnou IP adresu máte. Nicméně nevím k jakému účelu ji máte. Pokud ji budete chtít využívat nějak aktivně tak bude potřeba namapovat porty. Nutno upozornit, že mít neveřejnou IP může být bezpečnější a mapovat porty na svůj počítač nemusí být pro lajka vhodné.

Pořád je samozřejme otázkou jaký je účel veřejné IP.

 
od tomek
příspěvků: 5
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 83,0/14,0
Poskytovatel: VIDEON Networking