Rychlost.cz Fórum Všeobecná diskuze o různych typech připojení Jak na internet na notebooku?

Jak na internet na notebooku?

Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.
od smazáno
IP: (zobrazit)

Dobrý den,

máme stolní počítač (Win Professional) na kterém je bezdrátový internet. Potom mám notebook Asus FM s wifi. Chtěla bych do notebooku internet, aby mi fungoval alespoň ve vedlejším pokoji, ael vůbec nemám žádné zkušenosti jak to porvést, aby byly co nejmenší náklady (bez dalších měsíčních poplatků, jen jednorázové na pořízení).

Jediné co o internetu ve stolním počítači vím,je že má v "bedně" kartu a parametry, které jsou na faktuře:

XI-626 Wireless LAN Card + pigtail
Anténa parabol. směrová 18dBi
H1000 PVC koax.kabel
útlum 0,25 db/m
N Konektro Z RG8/U
konzola pozinkovaná.....

Jsem úplný laik, takže jen vím, že tam je karta a že to nějak chytáme přes anténu. Prosím poradíte mi někdo? Děkuju

 
od smazáno
IP: (zobrazit)